Home / Autorizovaný servis
Autorizovaný servis Rainbow
Poskytujeme záruční i pozáruční servis na opravy všech modelů Rainbow:
Rainbow D, D4G
Rainbow E1
Rainbow E2
Rainbow E2 Silver
Rainbow E2 Black
Rainbow SRX (nový model)
v rozsahu uvedeném níže:
- Naši pracovníci se po oznámení poruchy výrobku telefonicky nebo e-mailem přihlásí nejdéle do 48 hodin po nahlášení poruchy a domluví si s Vámi další konkrétní postup.
- Pokud nastane porucha čistícího systému Rainbow v záruční době, dopravu výrobku do servisního střediska obstarají naši servisní pracovníci a hradí ji naše servisní středisko.
- Pokud k tomu dojde mimo záruční dobu, záleží na dohodě, zda je zákazník ochoten uhradit náklady na dopravu výrobku do servisního střediska anebo je pro něj výhodnější výrobek přivézt do servisního střediska osobně.
- Neoprávněné požadavky na opravu nebo dopravu výrobku do servisního střediska mohou být zákazníkovi vyúčtovány podle pravidel, uvedených níže.
- Abyste si byli jisti, že se jedná o autorizované servisní pracovníky naší kanceláře Rainbow Kladno, zveřejňujeme níže fotografie a jména našich servisních pracovníků na našich stránkách abyste měli jistotu, že nebudete podvedeni neautorizovaným neznámým pracovníkem neautorizovaného servisu.
- Proto doporučujeme, věnujte čas k přečtení důležitých informací uvedených na stránce „Varování". Dodržením těchto doporučení se vyhnete jakýmkoliv nepříjemnostem, v extrémním případě i možné ztrátě vašeho čistícího systému Rainbow, pokud výrobek předáte neznámé osobě.
- Pokud budete mít jakékoliv nejasnosti nebo dotazy, ať se týkají provozu a údržby Rainbow nebo servisních služeb, obracejte se vždy telefonicky, písemně, e-mailem nebo osobně na autorizovaného distributora výrobku Rainbow uvedeného na stránce („Kontakty") nebo v Záruční a servisní knížce k výrobku Rainbow.
Nabízíme také prodej repasovaných vysavačů Rainbow